سفارش تبلیغ
صبا ویژن



حضور در راهپیمایی 13 آبان توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
| نظر بدهید

حضور در راهپیمایی 13 آبان توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

کامیاران - معاون فرماندار شهرستان کامیاران گفت: مسوولان و مردم با حضور همراه با بصیرت و نیروی مضاعف خود در راهپیمایی 13 آبان، بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان می دهند و خنثی گر توطئه های دشمنان خواهند شد.

به گزارش ایرنا، کریم پیری روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان شهرستان کامیاران، با اشاره به اینکه راهپیمایی روز 13 آبان در روز جمعه 12 آبان برگزار می شود، افزود: روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است که جا دارد مردم با حضور خود یک بار دیگر خوی استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان را موجب تقویت جایگاه و اهداف نظام دانست و گفت: این روز مهم و تاریخی یادآور سه واقعه مهم تبعید حضرت امام (ره) در سال 1343، کشتار دانش آموزان در سال 1357 توسط رژیم ستم شاهی و شکلگیری انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 بود. 

وی افزود: با توجه به بیداری اسلامی منطقه و اهدافی که دشمنان نظام اسلامی در حال پیاده کردن بر ضد ملت ایران هستند باید با حضور گسترده خود، نقش امام (ره) در مقابل رفتار استکباری امریکا را برجسته و رفتار مستکبرانه آمریکا با مردم را شناسایی کنیم.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی موجب می شود روحیه استقلال ملی و هویت انقلابی مردم شریف ایران در جهان انعکاس یابد.

معاون فرماندار کامیاران خاطرنشان ساخت: برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری این مراسم در روز 12آبان انجام شده است.

570/533



نویسنده : مدیروبلاگ:حمیدرضایی
تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 92 آبان 10
زمان : ساعت 8:35 عصر



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir



ساعت فلش مذهبی


پایگاه جامع عاشورا