سفارش تبلیغ
صبا ویژن



مشکلات اقتصادی ایران
| نظر

رئیس اندیشکده یقین گفت: بیش از 50 درصد مشکلات اقتصادی که اکنون ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کند، از طریق ارتباط با آمریکا قابل حل نیست.
دکتر حسن عباسی در همایش دیپلماسی نرم در وضعیت آلفا در دانشگاه یزد گفت: اقتصادی که اساس آن درغرب مبتنی بر ربا است و در حال فروپاشی است نمی تواند الگوی اقتصادی مناسبی برای ما باشد و به طور قطع، این الگو مشکلات اقتصادی ما را حل نخواهد کرد.

وی افزود: بر اساس پروتکل‌های یهود، همه جهان باید وامدار و مقروض باشند و بر همین اساس می‌بینیم که زندگی در ایالات متحده بر اساس وام است و این جزو پروتکل یهود است.

عباسی خاطرنشان کرد: اقتصادی که بر اساس مکتب پول معناست، رو به زوال می رود و قابلیت الگوبرداری ندارد.

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: زمانی پشتوانه دلار، طلا بود و بعد از آن، پشتوانه دلار آمریکا،‌ نفت بود و از سال 2008 که این پشتوانه از میان رفت، دلار آمریکا دیگر پشتوانه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در اسلام اعلام شده که رباخواری نکنید که این جنگ با خداست، افزود: وضعیت اقتصادی آمریکا اکنون رباخواری است.

از تیم مذاکره کننده ایران نمی توان انتظار معجزه داشت

عباسی با بیان اینکه اقتصاد ما در مبانی مشکل دارد، تصریح  کرد: با این مشکلات نمی توان از تیم مذاکره کننده انتظار معجزه داشت.

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایران می خواهد پای میز مذاکره با شیطان بنشیند و آن را اصلاح کند و این بسیار مهم و البته دشوار است.

عباسی تاکید کرد: دانشجویان اگر می خواهند آینده خود را بسازند باید بدانند که نباید به غرب به ویژه به اقتصاد آن تکیه کرد.

وی یکی از اصلی ترین مشکلات سیستم اقتصادی کشور را تسهیلات بانکی برشمرد و گفت: بانکداری ما اسلامی نیست و سودهای بالا، ربایی است که وارد زندگی مردم شده و آنها را دچار مشکل کرده است.

عباسی از جوانان خواست تا زندگی خود را بدون اتکا به وام و با اعتماد و اتکا به خدا آغاز کنند.

دانشجویان و طلاب با مبارزه با ربا، پروتکل یهود را بی اثر کنند

وی گفت: دانشجویان و طلاب مبارزه با ربا را آغاز کنند تا کارکرد بانکها در مورد ربا را خنثی و پروتکل یهود را بی اثر کنند.

رئیس اندیشکده یقین تصریح  کرد: اگر این جنبش را آغاز کنید، جامعه ای خالی از ربا و بر اساس قرض الحسنه خوهیم داشت و به این ترتیب بر اساس چشم انداز 1414، جامعه ای خواهیم داشت که با 150 میلیون نفر نیز زندگی ها برکت خواهد داشت.

عباسی تصریح کرد: باید ساده و سبک زندگی کنیم و انتظارات خود را از دولت پایین بیاوریم زیرا زندگی مدرن در غرب خستگی به بار آورده و این خستگی ها سبب شده تا هر روز با اسلحه به جان هم بیفتند.

رئیس اندیشکده یقین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ایران نرم افزار اداره جهان را دارد که اقتصاد و برنامه ریزی برای وضعیت معیشت مردم بخشی از آن است و باید در این مسیر به خدا توکل کرد و نیت این باشد که هفت میلیارد مستضعف مسلمان جهان، بتوانند سخن جدید را از شما بشوند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که باید وضعیت امروز جامعه را اصلاح و تعدیل کنیم و فرقی هم نمی کند کدام دولت بر سر کار باشد.



نویسنده : مدیروبلاگ:حمیدرضایی
تاریخ : دوشنبه 92 آبان 13
زمان : ساعت 10:8 عصر



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir



ساعت فلش مذهبی


پایگاه جامع عاشورا